Nog Thuis - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Elise Gier - WaarBenJij.nu Nog Thuis - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Nog Thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

13 Januari 2010 | Nederland, Oostwoud

T is nu officieel!
27 Januari ga ik naar Spanje!!
Om daar 2.5 maand stage te gaan lopen!
We gaan daar eerst 2 dagen zoeken voor een appatement, in die tijd hebben we natuurlijk geen slaap plaats zou je denken:P Wel dus;) Slapen bij de leidsters daar!

Hebben dinsdag info gekregen over de stage plek,
er zijn 4 groepen, 1 catalaanse(of hoe je t ook schrijft:P) 1 duitse 1 engelse en natuurlijk 1 spaanse, 2 van ons lopen in de ochtend stage, en 2 van ons in de middag,

Ik ga in de middag samen met Danny.
Gianna & Mariette gaan in de ochtend,!
Ik heb er echt zin in:D!

Xx

  • 13 Januari 2010 - 18:06

    Mariska:

    Hey wijfiee

    natuurlijk ga ik jou ook volgen zoals je dat ook bij mij deed! En misschiennnnn kom ik wel een weekendje je kant op!:D Meid, geniet er van, want het is echt zo'n gave ervaring!! Dit draag je je leven lang met je mee!

    Veel succes en heeeeel veel plezierrr!!

    Dikke zoen van mij

  • 13 Januari 2010 - 18:19

    Annemarie:

    Heee Kanjer!!
    Superleuk voor je ! Ik hoop zo dat je het naar je zin gaat hebben daar! Maar dat komt vast goed!
    Natuurlijk gaan wij je volgen! 27 januari is wel snel hoor!! Kom je 24 jan nog op mijn verjaardag!!:D
    Liefs!!

  • 13 Januari 2010 - 19:42

    Jolanda:

    Spannend joh. Het aftellen is echt begonnen! Alvast heel veel succes!

  • 14 Januari 2010 - 12:30

    Natas:

    Hee Chick!

    Je gaat dus nog eerder dan gepland! Wel snel al hoor!! Heb je verder wel alles al geregeld? Ik ben benieuwd naar je verhalen straks vanuit Spanje :D
    Ik wil je alvast heeeeel veel plezier wensen :D

    Kus

  • 18 Januari 2010 - 11:05

    Nataszz:

    Spannend spannend spannend:p

    Maar heeeeel veel plezier alvast:D

    Xx

  • 18 Januari 2010 - 20:26

    Roompie:

    Hey globetrotter :p hahaha wat zie ik nu vertrek je nog eerder dan mij! dat wist ik niet. had k dat ieerder geweten reden voor een gezamenlijk feesie.
    Dan maar daarna ;)

    Succes meid! ik maak je ff reisvriend kennen we mekaar in de gaten houden!
    x

  • 19 Januari 2010 - 16:36

    Jan En Liesbeth:

    he elise
    het wordt nu wel erg spannend he , nog maar een weekje en dan ga je dit koude kikkerlandje verlaten of is het daar ook koud?we wensen je heel veel succes, maar zullen je wel erg missen hoor, liefs jan en liesbeth

  • 20 Januari 2010 - 16:09

    Nanda :

    Elies!

    Wat leuk!
    Je gaat al bijna! :D
    Wel zin in toch, wordt vast wel zeker een mooie tijd!
    Ga je wel een heeeeeeel klein beetje missen, :P gelukkig zie ik je van de week nog! :D
    Geniet er van! En ik lees de verhalen wel ;)

    Xx

  • 22 Januari 2010 - 17:41

    Mayo:

    Hee Zus!
    Waarom ben ik niet voor je site uitgenodigt :@ Ik zie opeens in je WWW dat je d'r zonien hebben :P
    Nou ik ga je ook ZEKER goed bijhouden en elke keer jaloers zitten lezen.
    Meid ik wens je SUPER veel plezier en HEEL veel sterkte met het missen van je zus! Wat zal het zwaar zijn ;)

    Kus Kus Kus Xx

  • 25 Januari 2010 - 18:40

    Inge:

    Hoi Gier!
    Heel veel succes in spanje, een leuke ervaring!
    M.v.g.

  • 26 Januari 2010 - 21:44

    Birgit:

    Nou lieverd, nog even en je zit in het vliegtuig...
    Spannend hoor. Hoe zit het eigenlijk met je Spaans?
    Hoop dat je een mooie tijd hebt daar.
    Kuzzie van mij en mijn mannen.

  • 26 Januari 2010 - 22:15

    Roompie:

    Elies heel veel plezier :D hahah misschien kunnen we ondertussen mailend ervartingen uitwisselen. Hahahah nou toedeledoki griet. Goede reis en tot over 3 maanden :D

    xx

  • 26 Januari 2010 - 23:24

    Mowe:

    Hey lieverd,

    Ik ga je mooi volgen de komede 2,5 maand dus doe maar lekker veel schrijven want dat vinden we heel leuk.
    Geniet er van en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ha ha ha ha ( dat is niet zo veel zou Robin dan meteen zeggen) heel veel liefs en een dikke zoen X mowe

  • 26 Januari 2010 - 23:25

    Mowe:

    o je en we willen ook veel foto's hi hi hi hi
    (ruilen tegen carnavalfoto's ha ha ha ha) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oostwoud

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 13872

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: