Poeh, Wat een geregel! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Poeh, Wat een geregel! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Poeh, Wat een geregel!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

18 April 2010 | Spanje, Barcelona

Nouja,

Donderdag middag kwart voor 4 ben ik weer lekker in Nederland!

Zaterdag de tickets dus voor onze trein geboekt naar Parijs,

Daarna, Met behulp van Steef, de talys geboekt naar Amsterdam!:D

Vandaag laatste nachtje in onze Flat,
en dan morgen naar een Hostel,
De koffers mogen we bij Eva laten, (onze huisgenoot),,
Dus dat is wel fijn nemen we alleen de hoog nodige spullen mee naar de hostel,, en dan woensdag avond naar t trein station en dan lekker naar HUIS!

Danny heeft nog steeds geen vervoer naar huis, die moet nog kijken hoe hij naar huis komt, hij wilde met t vliegtuig, maar ja dat lukt niet, vandaag met Dan naar t trein station geweest om te kijken of ie nog met ons mee kon met de trein, maar alle treinen zijn volgeboekt tot volgende week!

Het weer is hier ook niet alles, en ja ik weet dat het in Nederland wel lekker weer is, Fijn is dat, ik hoor daar nu ook te zijn!:|

Maar goed t is allemaal niet anders, en we genieten nog maar even van de tijd hier, ik vind het wel grappig, veel mensen denken , ach mens wat zeur je nou, lekker toch , nog een weekje barcelona!

Nee dat is het NIET!, we hebben alles al gezien, dus het is NIET fijn!(A)
ZO heb ik dat ook weer gemeld,

verder nog vragen:P?

Oh en zien jullie trouwens de onderstaande advertentie ook?
Dat je net als mij ook naar Barcelona kan? Mét het vliegtuig?
Ik zal je effe een tip geven,,
NIET DOEN,, Hahahahahaha

Kusje!!

  • 18 April 2010 - 17:51

    Sonja:

    Nou Elise er zit schot in de zaak voor jou.Fijn want je hebt vast verlangst naar huis.Ja .....verlangst is Westfries, dat kent de spellingscontrôle niet.
    Fijn jou straks weer te zien en .........te horen!

    Liefs
    Sonja

  • 18 April 2010 - 18:05

    Kees:

    Elise, leuk je verslagen, ik volg het, succes met je terugreis. en.... Frankrijk is een mooi land om doorheen te reizen. Veel zul je er niet van zien, die Thalys gaat echt snel, tot ziens in het altijd gezellige Oostwoud.

  • 18 April 2010 - 23:41

    Mayo:

    Ach wat scheelt 't. JIJ hebt weer een verhaal wat het áltijd leuk doet op verjaardagen.. ;)

  • 19 April 2010 - 18:26

    Suus:

    Hey Elise!

    Ik zal even een paar voordelen opnoemen van het reizen met de thalys;
    - meer beenruimte!!
    - lekkere stoelen
    - dus lekker slapen
    - goed eten
    - geen koude tocht uit de nooduitgangen
    - wifi
    - geen rijen bij de douane als je uitstapt
    - lekker reizen op het vaste land
    - gezellige Belgen en Fransen aan boord.

    Zo, toch een paar lichtpuntjes in dit alles. Houd dit maar voor ogen en maak er nog wat van deze dagen.

    xx Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 639
Totaal aantal bezoekers 13917

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: