Wát een FEEST!:( - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Wát een FEEST!:( - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Wát een FEEST!:(

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

17 April 2010 | Spanje, Barcelona

Nou helaas voor mij,
Ik kom Donderdag pas thuis,
Net naar t station geweest, alle wegen naar A'dam zijn vol..
Dus nu kunnen we pas woensdag avond om 9 uur met de trein naar Parijs, zijn daar dan om 9 uur in de ochtend, dan nog kijken hoe we naar NL komen!!

Nog zoiets leuks,
Onze flat, we hebben hem gehuurd tot de maandag, en we kunnen niet langer blijven,,,
Dus nu moeten we ook nog eens een hotel gaan boeken, WHAAAAAAAA
IK WIL NAAR HUIS!!!

Ik hoop tot snel:(

Kuskus,

  • 17 April 2010 - 07:09

    Elly Janssen:

    Hoi Elise,

    Dat is balen! Op zo'n avontuur zit je niet te wachten. Ik hoop dat je voldoende steun en hulp kunt krijgen.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    Groetjes, Elly

  • 17 April 2010 - 07:20

    Mayo:

    Hee Lieverd!
    Waarom ga je nou gewoon nog ff genieten tot maandag? Even géén stress bedoel ik daarmee. Ik snap dat je naar huis wilt, ik ken het gevoel, maar als het er niet in zit kan je wel állemaal redenen gaan bedenken maar wacht eerst even rustig af wat de luchthaven daar zegt.. En als het donderdag is sta ik toch gewoon donderdag voor je klaar op Schiphol? ;) Haai Taai lieverd! En met 't vliegtuig gaat 't nog steeds sneller dan een trein.. Of de Talys al gekeken voor tickets?
    Kusje,

  • 17 April 2010 - 07:29

    Mowe:

    Ben heel de dag thuis om Mayo op te vangen zo dat ze wel de goeie afslag links neemt bij Nuenen, dus dat komt wel goed. Hey lieverd nog ff volhouden hoor en net wat je zus zegt probeer er maar gewoon toch nog een beetje van tegenieten. Neem daar vast een ijsje en bekijk je laatste dagjes als toerist daar.

    Liefs Mowe xxx

  • 17 April 2010 - 08:05

    Annemarie:

    Moet ik huiswerk geven lieverd?!

    BTW de vergadering! Maak je daar maar niet druk om! ik weet hoe enthousiast je bent;)
    Het komt allemaal goed!

    Geniet nog even van het mooie weer daar, de omgeving en maak nog lekker een uitstapje! Zie het als een extra weekje vakantie! Wij hebben dat hier nog niet!
    Als je maar voor je verjaardag thuis bent hoor:P

    Heel veeel liefs en een dikke kus van ons!!!

  • 17 April 2010 - 08:20

    Sonja:

    Elise kun jij niet bij een Spaanse collega zo lang overnachten of wil je dat zelf niet?
    Valt tegen hè!

    Liefs
    Sonja

  • 17 April 2010 - 09:05

    Kelly:

    Heey moppie,

    Nou nog heeeeel even volhouden, en dan ben je weer lekker thuis!

    Tot heeel snel:d

    Kuss

  • 17 April 2010 - 09:46

    Marjan P.:

    wat een pech! Zet het van je af en probeer nog ff te genieten van t mooie weer. Moest wel errug aan je denken, hoor!
    Hou je taai! x x x

  • 17 April 2010 - 10:23

    Klaas:

    Diegene die jouw flat heeft gehuurd in Barcelona, hij of zij staat te wachten op Schiphol tot het vliegtuig vertrekt, maar die kan pas donderdag vertrekken i.v.m. ASBEST
    Ik kom je wel halen met de fiets moet alleen nog even de banden plakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 13912

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: