Bijna Klaar!! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Elise Gier - WaarBenJij.nu Bijna Klaar!! - Reisverslag uit Oostwoud, Nederland van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Bijna Klaar!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

27 Januari 2010 | Nederland, Oostwoud

Nou t is eindelijk zo ver,
morgen ochtend vertrek ik naar t (hopelijk) warme spanje!!
Nu druk bezig om me koffer in te pakken (En weer uit te pakken),,
Hij weegt namelijk maar 31 kilo, gelukkig mag ik er maar 20 mee.
moet dus wat uit.. Maar wat?!

Ben echt super zenuwachtig..
hoe gaat t allemaal verlopen?
Tjah, dat weet niemand natuurlijk,

De hele week al bezig met iedereen gedag te zeggen, vrijdag mn stage & Werk, Zaterdag de meiden, zondag bij an op verjaardag gedag gezegt, en vandaag met Sem, Dub & Wen!!

Pff, t gaat echt snel!

Nou ik ga maar eens kijken wat ik nog uit die prop volle koffer moet halen en wat ik dan maar in mn handbagage kan proppen(Die gelukkig ook nog niet zo vol zit:P Wel dus.....)

Liefs,,!!!!

  • 26 Januari 2010 - 23:33

    Mayo:

    Oooh wat lijk jij toch op je zus... :P

  • 27 Januari 2010 - 10:34

    Kelly:

    hee meis, veel succes he, je kan het!

    xx

  • 27 Januari 2010 - 10:39

    Roompie:

    Hahhaha moet je na gaan :D jij gaat nog naar een land waar iets te krijgen is hahahahahahah ik moet het ook maar met 20 kilo doen. Wat een giller he! denk dat je er al zit dus veel pelzier!

  • 27 Januari 2010 - 12:26

    Natas:

    Haha lekker heh een vrouw zijn met teveel spullen! ;) Nou op dit moment zit je in het vliegtuig of ben je er al! Succes met alles :D

    Kus!

  • 27 Januari 2010 - 20:56

    Annemarie:

    btw...

    Hoe is het weer daar?? wat ik links zie, is het er niet veel warmer?

    :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oostwoud

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13878

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: