Carnaval in het ziekenhuis..... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Carnaval in het ziekenhuis..... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Carnaval in het ziekenhuis.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

15 Februari 2010 | Spanje, Barcelona

Zaterdag in de namiddag gingen we (Jess, Danny, Gianna, Eva, Israel, Ella & Ik) naa een stadje buiten Barcelona, zon 40 min met de trein,
om daar carnaval te beleven!!
Thuis hadden we drank meegenomen omdat we daar niet naar een kroegje gingen ofzo, maar gewoon achter de "stoet"aanlopen!
Ella was als Tijger (komt uit engeland)
Eva was als zeevrouw(Komt uit duitsland!)
Danny = Hipper (Ned)
Gianna= Panter(Ned)
Jess= Bloem (Engeland)
& Ik als Vlinder..(Ned natuurlijk;))

Om half 7 was Jess echt hartstikke dronken en wilde naar huis.
Dus ik wilde wel met haar mee gaan omdat ze van mij niet alleen mocht, ze viel zonder "Begeleiding" om,!

Een tijdje met haar gelopen, viel ze tegen mij aan in slaap tijdens het lopen!
dat was dus best moeilijk lopen.
ik kon het niet meer dus ben ik met dr gaan zitten op de grond,
Ze wilde niks meer, alleen maar slapen!
Zat ik daar, op de stoep, met een ontzettend dronken meisje die ik neit eens Heel goed ken ofzo!!!
Ik had die andere al een paar keer gebeld,, maar die kwamen maar niet, ondertussen had ik Marjolein al best vaak gebeld. omdat ik het gewoon effe echt niet meer wist!
Jess had ondertussen alles onder gespuug..! Lekker he!
Er kwamen mensen aan die allemaal in het Spaans begonnen te lullen (Gek hé in spanje,,,) ze wilden dus allemaal de ambulance bellen, maar dat mocht niet van mij, omdat, als ze even een kwartiertje zou slapen, zou het wel beter gaan, dat zeiden haar vriendinnen!
Na een uur met haar gezeten te hebben, heeft er een vrouw toch de politie en de ambulance gebelt!
Die kwamen al vrij snel,
Eerst de politie, die vroeg allemaal dingen over Jess, alleen wat ik al vertelde, ik ken haar niet zo goed!
Na een kwartiertje kwam de Ambulance aan, Jess wilde niet mee, (Ze dachten dat ze zichzelf in coma had gedronken, dat was niet zo, want ik kreeg haar gewoon wakker, de ambulancemedewerker kreeg haar niet wakker! (Ze was ook vrij zacht,,) )
Ze moest mee naar het ziekenhuis,
En ik ging natuurlijk ook mee, ik kan haar niet alleen laten!
Dus MET sirenes naar het ziekenhuis gegaan. ook daar moest ik weer allemaal formulieren invullen,
En die mensen daar, in het ziekenhuis, konden geen engels,! ik snapte er dus geen snars van! Haar arts kon wel een beetje engels, dus daar mee gesproken,, om half 10 mocht ik jess ophalen om naar huis te gaan. ze was "alleen" maar heel dronken, dat was ook nog een heel probleem, want waar waren we????? Ja in het ziekenhuis, maar in welk gedeelte van spanje? daar maar een man gevraagt of hij een taxi wilde bellen voor ons,
na een half uur, geen taxi,!
het was hartstikke koud!!
de man die voor ons een taxi had gebeld kwam ons melden dat de taxi niet meer kwam,
FIJN! Kan er ook nog wel bij!
die man heeft ons uiteindelijk naar het station gebracht.
Jess vond dat ie ons wel even naar huis kon brengen Haha!
hij vond alleen van niet:P
dus stonden we op t station,
Eenmaal in de trein even alles besproken hoe de avond was gegaan,,
Toen zegt Jess ineens, Hier moeten we eruit!
Ik had geen idee, ik geloofde het niet echt, maar goed, ik ben hier pas 2 weken, en zij al 3 maanden!!!
Ik kreeg gelijk, we stonden op het verkeerde station,
Jess wist wel waar we waren, na een uur daar rond gelopen te hebben, wilde ik een taxi nemen, ik was er helemaal mee an!!!!!
Taxi ingegaan en naar huis, Half 1 lag ik in mn bedje, heerlijk, en gelijk in slaap gevallen!
Jess heb ik de volgende dag niet meer gezien, die voelde zich echt heeeeel beroerd, Haha,! Eigen schuld:P

Kom ik net thuis, staat er een plantje op tafel met een kaart,
Had ze voor me achtergelaten,
Echt Pittig,!;)
Nou dat was mijn verhaal weer,!
Ik weet nu hoe het ziekenhuis in Spanje eruit ziet, en hoe het werkt!
(Oh ja Jess had ook geen ID mee! dat was dus echt handig,, Ze had haar VISA-CARD mee, ze hebben toen naar de mensen van de VISA gebeld, om haar gegevens,)

Zus, Bedankt voor het helpen via de Foon(H)!

Dikke zoen!

  • 15 Februari 2010 - 19:45

    Mariska:

    wauw meid! wat een verhaal!!....Ja in spanje hebben ze soms inderdaad het probleem van geen engels kunnen praten..vooraaalllll in ziekehuizen!'(eigen ervaring:P) Gelukkig is t uiteindelijk goed afgelopen!!.... Nog veel plezier daar wijfie!

    dikke zoen

  • 16 Februari 2010 - 16:30

    Annemarie!:

    Lieve schat!
    je hebt er toch weer een ervaring erbij;) En dat voor iemand die je niet eens heel goed kent:P hahaha
    Wij gaan vanavond fijn vergaderen maar eerst gtst kijken!! Wel raar zo zonder jou hoor!! We missen onze denktank;)
    Denk je aan ons vanavond!
    dikke kus ook van Daan!

  • 17 Februari 2010 - 11:02

    Wendy:

    Heej lieverd!
    Wat en avontuur,, dit vergeet je nooit meer!
    Wat goed van je dat je met haar bent meegaan!! Wil er niet aan denken wat er gebeurd was als ze alleen naar huis was gegaan!!

    liefs,, dikke kus!!

  • 17 Februari 2010 - 21:17

    Semra:

    lis, o mij got!

    ik ben zo blij dat het goed is afgelopen!!

    love you

  • 18 Februari 2010 - 07:19

    Kelly:

    Heey chickaa:d

    Wowh wat een story!!

    Echt spannend allemaal!

    Tot snel

    Kusss

  • 18 Februari 2010 - 17:57

    Mayo:

    NOG MINDER DAN EEN WEEK!!!....

  • 21 Februari 2010 - 14:14

    Kim:

    Dat wordt toch de zorg ingaan Elies ;)
    Comma zuipen doen ze toch alleen in West Friesland?? :P
    Veel plezier daar!! ;)
    Liefs

  • 24 Februari 2010 - 19:51

    Door:

    Jeetje, wat een verhaal! Had t al half half van Natas gehoord, maar nu ook even gelezen!

    En mag je inmiddels wat meer in de klas bezig zijn, of nog steeds op kantoor?

    Leuk gehad, met je fam?!

    Kus Door

  • 27 Februari 2010 - 18:30

    Stefan:

    hallo elies

    hoe gaat het met jouw??

    kuss steef

  • 27 Februari 2010 - 19:42

    Romy Aaij:

    Noh Elies dat is ook een bar verhaal! Gaat alles goed daar? Niet echt mooi weer he? Ik denk altijd bij spanje aan bloedheet hahahah dat is het hier wel Pff...ik ben al over de helft. Zet hem op he meid!

    xx

  • 01 Maart 2010 - 00:40

    Mayo:

    Altijd, dat weet je! (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 13873

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: