Het regent Het regent, De was buiten dat word nat, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Het regent Het regent, De was buiten dat word nat, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Het regent Het regent, De was buiten dat word nat,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

04 April 2010 | Spanje, Barcelona

Tjah, T Is niet alleen maar Zon in Spanje,
(Jammer genoeg,,)
Vandaag super veel en harde regen gehad, gister nacht ook, na t uitgaan kwamen we doorweekt thuis.!
Geweldig,,:S

Deze week vakantie gehad,
Heerlijk, Alleen moest ik wel iets meer huiswerk maken dan dat ik dacht, dus ja,
ben wel 3x in 1week naar Sacrada Familia geweest, (Kijk, ik ben dan wel in Spanje, maar ik weet niet of ik t goed schrijf..:P)

1x Met mariette, 1x met danny en een keer met Giann:D

Voor de rest, heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan:P


De tickets terug zijn geboekt!!!
nog 13 nachtjes en dan ben ik weer Thuis:D! Daar heb ik echt heel veel zin in, lekker weer mn eigen bedje enzo hihi,,

Morgen nog een dagje vrij,
en dan weer stage lopen,
Zelfs daar heb ik zin in:P
Vakantie is heel leuk, maar ja, als t niet zulk mooi weer is, ga je ook niet zo snel naar t strand he(A)..

Voor de rest heb ik eigenlijk niks te vertellen:P

Kussie:D!

Oma, Nog Gefeliciteerd met uw 89ste verjaardag:D!!!

  • 05 April 2010 - 10:27

    Ina Feller:

    hoi Elise
    Nou het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. maar ja beter laat dan nooit,he.
    Ja Elies, nu nog 12 nachtjes en je bent weer thuis en als het dan niet zulk mooi weer is heb je daar extra veel zin in, lijkt mij.Hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt? Het weer word hier ook wat beter dus als je straks weer thuis komt ga je zo het lekkere weer in, hoop ik. Nou elies hou je nog ff taai daar,he en maak er nog een paar mooie dagen van. een dikke kus van mij en veel liefs.XXX

  • 05 April 2010 - 11:17

    Sonja:

    Gezellig dat jij er straks weer bij bent en nu nog maar hopen op wat meer zon voor jou.

    Liefs
    Sonja

  • 05 April 2010 - 20:47

    Mayo:

    CHICKIE!!!!

    Ik vind het zooo leuk dat je al bijna weer terug komt!! En gelukkig niet zo bruin.. Dan word ik niet jaloers! ;) En het is saGrada Familia :D Maar dat maakt niet uit... Als je d'r maar geweest bent, mooi hé!!
    Nou chick succes nog ff de laatste week en we bellen héél sneeeeeellll weeer...
    KUS, Xx

  • 05 April 2010 - 20:57

    Elise De Gier:

    Heel Goed zusje,
    Kijk ik weet natuurlijk wel hoe je t schrijft, wilde alleen even kijken wie er op zat te letten,,

    (Heb ik me er al uitgepraat:P)??

  • 06 April 2010 - 16:08

    Wendy:

    Heej Lieverd!!:D,,
    Nog even en dan ben eindelijk weer terug!!!
    Kunnen we eindelijk onze filmdates weer vervolgen!!:D en kunnen we weer samen kokkerelen bij Rob & Nico!:D
    Nouj lieverdje tot snel!!

    liefs,,(L)

    dikke kus!!

  • 09 April 2010 - 10:34

    Kelly:

    Heeey lieffie:D

    Jammer dat het daar zo regent!!!

    Nog maar ffies en dan ben je alweer lekker thuis, wat gaat de tijd snel hea!!!

    Tot snel

    Kusssie

  • 12 April 2010 - 08:56

    Anne:

    BIIIJJJNNAA!!

    Geniet er nog ff van chick! En succes met je huiswerk, hihi!

    Dikke kus! (K)

  • 12 April 2010 - 09:40

    Eline:

    Eliesje komt lekker bijna thuis:d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 13877

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: