En we gaan nog niet naar huis,,, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis,,, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis,,,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

16 April 2010 | Spanje, Barcelona

Heb IK dat! Waarom juist NU!?

Morgen dus nog niet thuis, Schiphol blijft dicht tot en met zaterdag avond, dus dat is lachen,

We hadden ZOVEEL zin om lekker naar huis te gaan,:(

Maar goed, morgen even goed maar naar t vliegtuig om te kijken wat we dan gaan doen, Misschien wel met de trein ofzo,,?
Of zijn er vrijwilligers die me willen komen halen?
Je bent van harte Welkom;)!

Vandaag mn laatste stage dag,
Echt een leuke dag gehad!

Kinderen allemaal een dikke zoen gegeven, en ze vroegen of ik HEEL snel weer langs kwam,
Nou, Ik heb even genoeg van dit land, dus dat denk ik niet, ik denk niet dat ik nog snel naar Barcelona terug keer..;)

Maar goed, Uhm, IK WIL NAAR HUIS!!!!

Én nu mis ik dus ook t feest van Erik & Natas!

BALEN!:|

Nouja, Ik hoor wel als er iemand me komt halen hihi!!!

Kusje!!!!

  • 16 April 2010 - 19:28

    Room:

    Hey elies, das balen zeg, ik snap dat je nu echt wel weer naar huis wilt, gedverderrie! nou hoop voor je dat die vulkaan snel stopt met roken! tot snel!

    xx

  • 16 April 2010 - 20:26

    Birgit:

    Oooooohw, is dat even balen!!!
    Wat een domper!!!
    Nou sterkte nog even.
    Kuzzie

  • 17 April 2010 - 04:58

    Klaas:

    Ik kom je wel halen maar dan moet je even wachten tot de zomer vakantie.

  • 17 April 2010 - 07:18

    Mayo:

    Hijg.. Hijg.. Puff.. Puff.. Ik zit al op de fiets hoor schat. Rij nu ongeveer bij Hoorn dus ik ben er zoo!! Als ik bij Nuenen links afsla ga ik dan de goeie kant op!? Haal ik in Brussel ff een ijsje voor ons dan kan je lekker achterop genieten van je ijsje.. Tot zoooo!!

  • 17 April 2010 - 08:02

    Annemarie:

    Is Marjolein er al!? anders schiet ze ook niet echt op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13874

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: