Eerste week stage zit erop! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Eerste week stage zit erop! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Eerste week stage zit erop!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

05 Februari 2010 | Spanje, Barcelona

Nou, de eerste week stage zit er dan op! duurde voor mn gevoel langer dan dat t eigenlijk was:P
maar ik moet gewoon effe wennen aan ALLES!

De "Baby's"van 1 jaar enzo, worden niet zoals bij ons in kinderstoeltjes gezet,, NEEE!!
Ze zitten op een stoeltje, daarna gaat er een SJAAL om heen zodat ze blijven zitten. je begrijpt dat ik maandag dacht dat ze een grapje maakte,,
niet dus,

De Siesta,
Ik bereid dat elke dag voor, de kinderen slapen daar bijna allemaal, op 2 na,
Ik moet 17 bedjes opmaken , t zijn van die matjes die hele dunne,(Op de grond,) en 2 kinderstoeltjes ben effe de naam kwijt:P
het zijn geen kamers waar ze slapen, gewoon op de grond, in de kamer waar ze spelen!!
(Ik ga maandag foto's maken, als ik me camera niet weer vergeet:P) dan zet ik ze op mn hyves, kunnen jullie t met eigen ogen zien:P

Voor de rest gaat alles hier zn gangetje, ik had van de week heimwee! das nieuw voor me, nog nooit gehad,!:P
maar dat is nu weer over:P

Ik ben wel blij dat ik hier ben, (misschien lijkt t niet zo,,)
Maar t is nu al een ervaring!

Over 2 weken komen Mama Leon Mayo & John, Hartstikke leuk natuurlijk!!!:D

Nouja, ik ga nu even lekker van mn weekend genieten, morgen mooi effe stadden,, en voor de rest zien we t wel weer,,!

Een paar mensen vroegen mn adres hier, nou, dat is:

Elise de Gier
Carre dels mirallers 7
08003 Barcelona

Liefs!,,

  • 05 Februari 2010 - 22:33

    Marisjeee:

    Hey wijfiee!!

    Ja dat gaat dan wel ff anders dan bij ons indd!!! Mja als de kindjes het maar fijn hebben he:P

    Wat fijn dat je familie snel langskomttt!!

    Kweet niet of t mij nog gaat lukken, ivm de centjes :( :(

    wijfie, zet m op he! You can do it!! :D

    dikke zoennn!!

  • 06 Februari 2010 - 01:32

    Maajoooooooooo:

    Lieverd!

    Wat leuk zo'n verhaal weer. Super leuk om te horen.. Zal ik over 3 weken m'n sjaal maar meenemen, misschien kan ik jou nog vast binden in zo'n stoel (A)...
    Succes en tot héél snel!!

    Laf Joe!

    kus!

  • 06 Februari 2010 - 08:16

    Eline:

    Lieverd:d
    Kben blij dat je het leuk hebt! Heimwee hoort er atlijd beetje bij!

    Ben benieuwd naar je foto's:d

    Over 2 weken smsen we aangezien ik dan ook in barcelona ben he!?:D

    Dikke kus

  • 06 Februari 2010 - 08:51

    Anne:

    Hee chick!

    Haha, die sjaal! Ik zie het al voor me!!
    Wat erg man!
    Maar gelukkig weten die kinderen niet anders! :P
    Ben blij dat je t naar je zin hebt lief!
    Spreek je snel!

    Liefs, (K)

  • 06 Februari 2010 - 11:17

    Nelly Druif:

    gezellig je verhaal mooi weer bij je, hier hollandse mist. bert is met ina en kees schaatsen nog voor zijn verjaardag. ga je verhaal printen en naar oma brengen. groetjes nelly

  • 06 Februari 2010 - 11:35

    Annemarie:

    Hey!

    Haha, denk wel even wennen. Maar het komt me wel héél bekend voor :P
    Succes en veel plezier ;)

    Liefs, xx

  • 06 Februari 2010 - 14:42

    Marijke:

    Hallo avontuurlijke dame, naar Spanje toe maar, lekker naar de zon. ik ken nog een paar mensen die dat nu graag zouden willen.
    Leuk he dat in verschillende landen mensen weer heel anders omgaan met hoe zet je iemand op een stoel vast. Nu snap ik ook waarom er zoveel sjaaltjes te koop zijn in spanje...
    Succes met de communicatie met de leidsters daar.. ik heb een beetje een idee hoe dat eruit ziet als jij met handen voeten moet praten. Veel plezier ik volg je op het net. marijke

  • 06 Februari 2010 - 18:01

    Kim:

    Heej Elies,
    Klinkt wel leuk, ondanks dat je in de prehistory leeft:P
    Wat leuk dat je moeder, Leon, Mayo en John ook komen!!
    Veel plezier daar!! En ik hou je in de gaten;)
    Liefs Kim

  • 06 Februari 2010 - 18:14

    Liesbeth:

    he meis , ben blij te horen dat je het een beetje naar je zin hebt. fijn dat over 2 weken al je mam en de anderen bij je langs komen.ik ben wel een beetje jaloers op het weer bij jou,met een boek in het park , moeten wij hier niet proberen , word je de volgende dag gevonden , vatgevroren aan je bankje.
    nou elise, geniet van je tijd daar en we blijven je natuurlijk volgen, liefs liesbeth en jan ook natuurlijk.

  • 06 Februari 2010 - 18:53

    Natas:

    Hee Chick!

    Haha leuk zeg zo'n sjaal! Dat zal wel wennen zijn ;) Net als de rest natuurlijk! Gelukkig is je heimwee over, kan je weer lekker genieten van je avontuur daar :D

    Kus!

  • 06 Februari 2010 - 19:24

    Birgit:

    Zal ik mijn blije roze sjaal mee geven aan de familie??? ;-)
    Gelukkig slapen ze niet in de kamer waar ze ook eten...plakt zo

    Kuzzie

  • 07 Februari 2010 - 11:07

    Sonja:

    Wat een verschil dan hè hoe het gaat in een ander land en hoe beviel dat met die sjaaltjes.Werkte het net zo goed of werd je er zenuwachtig van of de sjaals wel goed vast bleven zitten?
    Fijn voor jou dat het thuisfront je komt opzoeken.Dat vond onze Marriëtte ook zo fijn toen we haar in Gagne-sur -mer kwamen opzoeken. Voel je weer even de vertrouwde warmte van thuis.Maar de temperatuur is niet slecht bij jou.Leuk om jouw verhalen te lezen.

    Liefs
    Jan en Sonja

  • 07 Februari 2010 - 20:27

    Kelly:

    Heey mop:D

    Klinkt leuk allemaaaalll

    Kusss

  • 07 Februari 2010 - 22:15

    Semra:

    nou lis ik mis je wel girl!!!

    love you

  • 10 Februari 2010 - 15:28

    Henk En Marjan:

    Heeeelies,

    Kan me voorstelle dat je ff heimwee heb - vooral deze week - heb wel aan je gedacht gister!
    Gelukkig hebje het druk met kinderen vastbinden (straks wor je hier opgepakt voor kundermishandeling...!)
    Veel plezier XXX
    Marjan

  • 10 Februari 2010 - 16:13

    Elly:

    Hoi Elise, leuk om je verhaal te lezen. Maar toch nog even over die sjaal...Deed ik ook hoor ha ha.Alleen tijdens het eten hoor. Gewoon handig als ze niet telkens van hun stoel afvliegen.Moet je Ruud maar eens horen..Ik hoop dat je veel plezier hebt daar en ons ook een beetje mist op de vrijdagavond. Lekker toneel weekend gehad!!Ben net weer bijgekomen.Ik heb gisteren nog wel even speciaal aan je dacht (kus).Leuk dat je fam naar je toe komt. Ik hoor de verhalen vast wel van Leon. Ik blijf je volgen, dikke zoen van Elly

  • 10 Februari 2010 - 22:34

    Wendy:

    Heej lieverd!!:-D

    Goed om te horen dat je heimwee weer weg is!!
    En leuk om te lezen hoe het verder op je stage is!!
    Had al even je foto's bekeken op hyves,, en ziet er allemaal leuk uit!!

    Nou spreek je snel!!

    liefs,,
    Dikke kus!!

  • 11 Februari 2010 - 14:29

    Ina Feller:

    hoi elise, wat leuk om je verhaaltjes te lezen en fijn dat je het daar een beetje naar je zin hebt ook al gaat het daar heel anders dan hier.je moet natuurlijk ook wennen en dan is het niet zo gek als je een beetje heimwee hebt.als je je draai daar eenmaal gevonden hebt zul je zien dat het goed gaat.leuk dat straks je moeder,majo,john en leon nog even langs komen heb je weer wat om naar uit te kijken. nou meisje hou je taai daar en een dikke kus van mij.XXX

  • 12 Februari 2010 - 16:15

    Elly:

    Hola Elise,

    Qué tal?
    Ik ben reuze benieuwd of je al meer dan alleen kantoorwerk mag doen.
    Hoe gaat het met al die verschillende talen? Wel goed voor je talenkennis. Zijn je roommates aardig voor je?
    Leuk dat je familie al bijna komt. Je zult wel heel veel te vertellen hebben. Ik geniet van je verslagen en kijk uit naar de volgende.

    Saludar, Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 13913

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: