Eerste weekend al overleefd;)! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Eerste weekend al overleefd;)! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Eerste weekend al overleefd;)!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

31 Januari 2010 | Spanje, Barcelona

Ten eerste, Sorry voor de gene die denk, Wat is dit:O!
Mijn lieftallige zusje haar schuld, door haar heb ik iedereen die in mijn email bestand staat een mail gestuurd om mijn waarbenjij.nu te lezen, Hihi,,

Mijn eerste dagen:

Woensdag had ik allemaal al vermeld in mn vorige verslag,

Donderdag hadden we een feestje hier, De vrienden van Eva, (Roommate) Kwamen hier heen, echt super leuke avond gehad, maar we moesten wel een beetje op tijd naar bed omdat we vrijdag onze eerste stage dag hadden,,!

lag er om 1 uur in denk ik, maar toch niet helemaal kunnen slapen,
Gelukkig belde Mayo nog even zodat ik mn hele verhaal kwijt kon, (En zij aan mij;))

De volgende dag stage, wat een gedoe, mijn begeleidster spreekt geen engels, en ik geen spaans, dus het is echt handen en voeten werk,,!
maar tot nu toe heb ik haar nog wel begrepen, spaans is niet zo heel moeilijk te begrijpen(Tenzij ze echt gewoon snel praten, dan kan ik er geen touw aan vast knopen,,!
Ik heb veel kantoor uren dus dat is echt heel naar,
Ik zie de kinderen bijna niet, dus ja, als het zo door gaat moet ik daar echt even wat van gaan zeggen ben ik bang, ik ben daar niet om kantoor uren te draaien dacht ik zo;)
Vrijdag avond hadden we weer n feest, mooi zitten! daarna vroeg Jess of ik ook mee ging, waarnaartoe?
Naar een club, om half 2 snachts ofzo:P
Echt zon ontzettend mooie club!!:O
half 5 thuis ofzo daarna nog even GTST gekeken (Dan hoef ik dat niet te missen, hihi)

voor de rest hebben we nog niet echt veel gedaan,,

tot snel weer!

Dikke zoen!!

  • 31 Januari 2010 - 20:39

    Kelly F.:

    Heey Elies,

    klinkt leuk hoor, wel jammer idd dat je veel kantooruren moet draaien, daar ben je er natuurlijk niet voor! Maar het komt vast goed :). Succes! xx Kel

  • 31 Januari 2010 - 20:55

    Mayo:

    PARTYPEOPLE!!!!

  • 01 Februari 2010 - 05:20

    Annemarie!:

    Schat!
    Beetje stage beetje feesten!! Klinkt niet verkeerd:D Ik heb vandaag eerste stagedag weerrr, hoop niet dat ik ook op kantoor hoef te zitten;)
    Veeeel succes!(K)

  • 01 Februari 2010 - 11:58

    Wendy:

    Heej meis!!
    klinkt allemaal erg leuk!!
    ik hoop dat je idd niet steeds op kantoor hoeft te zitten dat zou ik ook niet zo leuk vinden!!
    nouj meis heel veel plezier nog!!

    liefs,,
    Xx

  • 01 Februari 2010 - 13:21

    Cees :

    Elise, ik kreeg je verslag, leuk, doe je best, wij doen de rest. Veel plezier daar en kijk goed onder de sombrero's, misschien zit er een leuke jongen onder, dáááááááááááág Cees

  • 01 Februari 2010 - 19:35

    Kelly:

    heey chickkaa

    Wat leuk om te horen allemaal mop!

    Spreek je snel(k)

  • 01 Februari 2010 - 23:17

    Semra:

    mopje ik veel plezier en geniet er van en vergeet niet mijn kaart he! haha
    love jou

  • 01 Februari 2010 - 23:55

    Semra:

    lis vervelend dt je op kantoor zit, maar als je er telang zit gewoon wat van zeggen he.
    ik wou dat ik er ook was, maar helaas.
    dup en ik zijn tog in maart bij je (hoop ik)

    love you

  • 02 Februari 2010 - 10:35

    Henk En Marjan:

    Was je daar nou zo zenuwachtig voor??
    Komt allemaal goed, schatje!
    Geniet maar lekker en ik vond de tip van Cees wel aardig...
    Groetjes uit een nat Oostwoud

  • 02 Februari 2010 - 21:15

    Door:

    Hey Skeet!

    Wat een leuk berichtje :)
    Ik ben blij dat t goed met je gaat. Hopelijk kun je wel wat meer tijd doorbrengen met de kids, daar ben je ten slotte voor! En dat is ook helemaal aan jouw besteed!

    xxx

  • 03 Februari 2010 - 17:40

    Sonja:

    Elise met handen en voetenwerk kun jij vast wel veel bereiken,jij gebruikt ze altijd al. Wat fijn dat je een eigen kamer hebt en een gezellige huiskamer voor het ontmoeten van elkaar en leuke dingen doen.Een mooie kans om zo in Barcelona te zijn met een stage. Het zal wel stiller zijn in de activiteitencommissie en hoe doe je het nu met GTST?
    Geniet maar van je tijd daar en over 3 maanden zien we jou weer gezellig bij ons.
    Liefs
    Sonja

  • 05 Februari 2010 - 10:06

    Jolien:

    Hey meid!

    Ik vind het stoer van je hoor! ik hoop dat je nog wat meer met de kinderen mag gaan werken! Geniet ervan Elise! Succes met je handen en voeten werk! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Elise

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 13866

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 15 November 2014

Finland 2014

27 Januari 2010 - 19 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: