Carnaval!!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu Carnaval!!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elise Gier - WaarBenJij.nu

Carnaval!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elise

12 Februari 2010 | Spanje, Barcelona

Het is Weer Weekend:D!

De week zit er weer op,
Woensdag was ik ziek, intotaal 14 uur geslapen!:O Daarna gelukkig wel weer helemaal beter;)!

Donderdag hadden we Carnaval,
Echt heel leuk!
Om half 6 gingen we de kleren aan doen van de kinderen,
(Kostuums,;))
De kids hadden van thuis een kostuum mee genomen, Het moest wel van dieren!
We hadden een olifantje, tijgers,panda, giraffe, schaap, vlinders, Kat, koeien,Kuikens Echt heel leuk om te zien! Zo lief!
om 6 uur gingen we de schoenen aan doen, en alle ouders stonden buiten te wachten, de ouders hadden allemaal eten en drinken mee, (Zelfs Wijn!!! Rood, dat was dan weer jammer, Haha) dat werd in de keuken neergezet, en wij gingen met alle leidsters, ouders en de kinderen natuurlijk een rondje lopen, en het liefst heel veel geluid maken!
Door alle ouders zag je de kinderen bijna niet meer,,! Gianna & Ik liepen tussen alle ouders, begint er een vrouw tegen ons te praten, In het NEDERLANDS!!! Ik wist effe niet wat me overkwam!!!!
Ze vroeg of we nog een carnavals liedje wisten,
het enige liedje waar ik op kwam was:
Er staat een paard in de gang, JAJA een PAARD in de gang,

Daar hebben we wel om gelachen;)!
Eenmaal terug bij de Kinder (Zo heet trouwens het KDV) gingen we allemaal naar binnen, om daar te eten, er was echt van ALLES!
Super leuk! Hebben nog een heel tijd met een man staan praten, (Die kwam ook uit nederland,, intotaal nu al 3 ouders gezien die uit nederland komen!! vind ik nog best veel!!!)

om 8 uur gingen we naar huis,
toen nog even gezeten, en naar bed,!

Vandaag weer stage gelopen! Het begint nu allemaal echt te wennen, en heel leuk te worden!

Nu lekker genieten van mn weekend (Dat word vandaag op tijd naar bed, morgen er laat uit, en waarschijnlijk effe Shoppen op de Ramblas!!!!!)

Tot snel!

Dikke zoen!!!

• 12 Februari 2010 - 19:52

Mariskaaa:

Echt super fijn dat je het zo naar je zin hebt!!:D zag aan de foto's op hyves dat je daar wel een aardig feesie kan vieren! ;)

Liefsssssss (L)

• 12 Februari 2010 - 22:15

Annemarie!:

Ken je al de zachte G en de harde L..en gooische R en dubbel D!? ff you tube! en je hebt de nieuwe carnavalshit te pakken;)

Fijn dat je het naar je zin hebt! Vooral goed dat het al leuker begint te worden! Geniet er nog vann!!
    dikke kus ook van daan en moi!

• 14 Februari 2010 - 16:13

Mayo:

Shoppen, Carnaval, Wijn & Nederlanders, EMIGREREN!! ;)
    Tot snel zus!
    Kus,

ps: An, dan moet ze wel ff aan d'r Gooische R werken, dat Dubbel D zit wel goed.. ;)

• 14 Februari 2010 - 18:41

Anne:

Meid wat leuk voor je!:D
    Hihi, super lief he! Wij hadden ook Carnaval afgelopen week, blijft schattig van die puppy's in kostuum! Hihi:P

Ik spreek je snel weer!!

Liefs

• 15 Februari 2010 - 14:57

Semra :

leuk joh allemaal.

mag ik mee shoppen!!!

;)

• 15 Februari 2010 - 15:43

Ina Feller:

leuk elies, wist niet dat ze daar ook carneval vieren. grappig.Mooi dat je't naar je zin hebt, nu.hoe is het weer bij jullie het is hier nog steeds bokkoud, bahhh. heb weer zin in lekker warm weer.Nou hou je taai en een dikke kus van mij.groetjes van ons allemaal.